Az ügyfélszolgálat az értékesítési lánc egyik legfontosabb pillére: ez az a hely, ahol elhagyni kívánt kosarakat fordítunk vissza, ahol upsellek mennek végbe és ahol kedves, segítőkész, élő emberekkel találkozik a vevőd ebben az elidegenedett online világban.
Mi mindentől menetsítünk, ha webshopod logisztikai feladati mellett az ügyfélszolgálatot is ránk bízod?
A csomaginformációs ügyfélszolgálaton:
-
Ha vásárlóid szállítási címet, időpontot szeretnének módosítani, azt közvetlenül nálunk tehetik meg emailen vagy telefonon.
-
Segítséget nyújtunk vásárlóidnak, hogy merre jár a csomagjuk, mikor érkezik meg. Hogy érheti el a futárt.
-
Ha minimálisan változtatni szeretnének a rendelésük összetételén, közvetlenül minket hívhatnak miatta.
Ez esetben mindig a mi elérhetőségünk van megadva a weboldaladon, így Téged egyáltalán nem zavarnak ezekkel a jellegű kérésekkel.
A titkárság jellegű ügyfélszolgálaton:
A csomaginformációs (admin jellegű) ügyfélszolgálat tevékenységein túl
-
fogadjuk webáruházadban barangoló ügyfeleid hívásait: termék-, készletinformációk nyújtása, felvilágosítás szállításról, ill. egyéb kérdésekben
tipp: ezt különösen ajánljuk, ha pl férfiként árulsz nőknek szóló terméket 🙂
-
telefonvonalat biztosítunk, akár zöld vagy kék számot
-
részletesebb tájékoztatást nyújtunk vevőidnek egyes termékekkel kapcsolatban
-
az információkat, hozzád intézett kérdéseket továbbirányítjuk Hozzád, amennyiben szükséges
-
az e-maileket naprakészen kezeljük
-
igény szerint nyilvántartásokat vezetünk
-
beszállítóiddal időpontot egyeztetünk
-
tárgyalót foglalunk a számodra
Sales tevékenységgel kiegészített ügyfélszolgálatunkon
Vannak termékek, upsellek, amiket az online értékesítés során nehéz a webes felületen átadni.
Ilyen esetben az értékesítési lánc fontos eleme a telefonhívás. Ez lehet cross sell jellegű, upsell jellegű termékek ajánlása a vevő felé. Ezt az előre megírt scripted alapján a kéréseidnek és instrukcióidnak megfelelően teljesítünk a rendelőid felé, garantálva ezzel a lehetőségét, hogy a kosárértékek emelkedjenek.
Amiben még szükséged lehet profi háttércsapatunkra:
-
rendezvényeiden regisztrációt vállalunk,
-
standszemélyzetet biztosítunk
-
kisebb rendezvényeid szervezésében is segítkezünk
Miért ne call centert?
Egy call centerrel ellentétben, a Webshop Irodánál ügyfélszolgálatunkon közvetlenül a mi munkatársaink fogadják a hívásokat, akik ismerik a termékeidet, a webshopodat, Téged. Mivel 90%-ban ugyanaz az ember foglalkozik a márkáddal, így ő maximális segítséget tud nyújtani, szinte már együtt lélegzik a cégeddel.
Az ügyfélszolgálat egy bizalomépítő eszköz, az emberek jó része továbbra is igényli a személyes kontaktust. Mindig lesznek olyan kérdések, melyeket nem tudsz előre megválaszolni a webshopodban, a termékleírásoknál. Ilyenkor az ügyfélszolgálat az egyetlen kiindulási pont.
A megfelelően képzett, kommunikációs és termékismerettel felruházott ügyfélszolgálatos nagy kincs.
Egy cégvezető élete nem könnyű: állandó a pörgés, nincs munkaidő, nincs hétvége. Emellett folyton cseng a telefonja:
-
érdeklődés,
-
reklamáció,
-
megrendelés,
-
módosítás,
-
lemondás
-
esetleg még téves hívások is.