Az ügyfélszolgálat az értékesítési lánc egyik legfontosabb pillére: ez az a hely, ahol elhagyni kívánt kosarakat fordítunk vissza, ahol upsellek mennek végbe és ahol kedves, segítőkész, élő emberekkel találkozik a vevőd ebben az elidegenedett online világban.

 

Mi mindentől menetsítünk, ha webshopod logisztikai feladati mellett az ügyfélszolgálatot is ránk bízod?

 

A csomaginformációs ügyfélszolgálaton:

  • Ha vásárlóid szállítási címet, időpontot szeretnének módosítani, azt közvetlenül nálunk tehetik meg emailen vagy telefonon.

  • Segítséget nyújtunk vásárlóidnak, hogy merre jár a csomagjuk, mikor érkezik meg. Hogy érheti el a futárt.

  • Ha minimálisan változtatni szeretnének a rendelésük összetételén, közvetlenül minket hívhatnak miatta.

Ez esetben mindig a mi elérhetőségünk van megadva a weboldaladon, így Téged egyáltalán nem zavarnak ezekkel a jellegű kérésekkel.

 

A titkárság jellegű ügyfélszolgálaton:

A csomaginformációs (admin jellegű) ügyfélszolgálat tevékenységein túl

  • fogadjuk webáruházadban barangoló ügyfeleid hívásait: termék-, készletinformációk nyújtása, felvilágosítás szállításról, ill. egyéb kérdésekben

tipp: ezt különösen ajánljuk, ha pl férfiként árulsz nőknek szóló terméket 🙂

 

  • telefonvonalat biztosítunk, akár zöld vagy kék számot

  • részletesebb tájékoztatást nyújtunk vevőidnek egyes termékekkel kapcsolatban

  • az információkat, hozzád intézett kérdéseket továbbirányítjuk Hozzád, amennyiben szükséges

  • az e-maileket naprakészen kezeljük

  • igény szerint nyilvántartásokat vezetünk

  • beszállítóiddal időpontot egyeztetünk

  • tárgyalót foglalunk a számodra

 

Sales tevékenységgel kiegészített ügyfélszolgálatunkon

Vannak termékek, upsellek, amiket az online értékesítés során nehéz a webes felületen átadni.

Ilyen esetben az értékesítési lánc fontos eleme a telefonhívás. Ez lehet cross sell jellegű, upsell jellegű termékek ajánlása a vevő felé. Ezt az előre megírt scripted alapján a kéréseidnek és instrukcióidnak megfelelően teljesítünk a rendelőid felé, garantálva ezzel a lehetőségét, hogy a kosárértékek emelkedjenek. 

 

Amiben még szükséged lehet profi háttércsapatunkra:

  • rendezvényeiden regisztrációt vállalunk,

  • standszemélyzetet biztosítunk

  • kisebb rendezvényeid szervezésében is segítkezünk

Miért ne call centert?

 

Egy call centerrel ellentétben, a Webshop Irodánál ügyfélszolgálatunkon közvetlenül a mi munkatársaink fogadják a hívásokat, akik ismerik a termékeidet, a webshopodat, Téged. Mivel 90%-ban ugyanaz az ember foglalkozik a márkáddal, így ő maximális segítséget tud nyújtani, szinte már együtt lélegzik a cégeddel.

Az ügyfélszolgálat egy bizalomépítő eszköz, az emberek jó része továbbra is igényli a személyes kontaktust. Mindig lesznek olyan kérdések, melyeket nem tudsz előre megválaszolni a webshopodban, a termékleírásoknál. Ilyenkor az ügyfélszolgálat az egyetlen kiindulási pont.

A megfelelően képzett, kommunikációs és termékismerettel felruházott ügyfélszolgálatos nagy kincs.

Egy cégvezető élete nem könnyű: állandó a pörgés, nincs munkaidő, nincs hétvége. Emellett folyton cseng a telefonja:

  • érdeklődés,

  • reklamáció,

  • megrendelés,

  • módosítás,

  • lemondás

  • esetleg még téves hívások is.

Ezeket a feladatokat nem könnyű mind kézben tartani, erre való az ügyfélszolgálat. Nem beszélve arról, ha rendeléssel kapcsolatos hívás érkezik, akkor azt azonnal le tudjuk kezelni: nincs téves csomagkiküldés azért, mert nem jutott el időben az információ a logisztikához.

Fontos: szimpla ügyfélszolgálatot csak ritka esetben vállalunk. A szolgáltatás elsősorban azoknak szól, akik webáruházának logisztikai, csomagmendzsment feladatait a Webshop Iroda látja el.

Ha kiszerveznéd ezt is, keress minket bizalommal!

Kapcsolatfelvételhez kérlek használd a lenti űrlapot vagy keress minket telefonon.

Itt tudsz kapcsolatba lépni velünk:

telefon: (06 30) 84 83 100

fax: (06 27)786 750

E-mail:

logisztika@webshopiroda.hu