BÁR AZ EMBER SZERETNÉ AZT HINNI, HOGY „AZ ÉN CÉGEM – AZ ÉN PÉNZEM” SZABÁLY ÉRVÉNYESÜL A MINDENNAPOKBAN, EZ SAJNOS NEM ÍGY VAN…
Abban a pillanatban, ha egy cég megalakul, az erre szánt pénzt egy olyan zsebbe raktad, amiből nem költhetsz szabadon bármire.
Sőt, többféle adó is terheli majd vállalkozásodat – hogy csak a legfontosabbakat említsük: társasági és helyi iparűzési adó, illetve a vállalkozásban foglalkoztatottak után fizetendő közterheket. Minimálisan is, de sajnos kénytelen vagy megismerkedni az alapszabályokkal, hogy megfelelően tudj árrést számolni, tisztában legyél a nullpont számítással, mérlegelni tudj üzleti lehetőségk közül, hogy az megéri vagy nem éri meg.
Egy jó könyvelő nem csupán a számlák iktatásával és a bevallások elkészítésvel foglalkozik. Ha a jövőbeni terveidről is beszél velünk, segíteni tudunk megtervezni a legoptimálisabb módot arra is, hogy ne érjenek váratlan meglepetések és a lehető legoptimálisabban hozd ki az új lehetőségekből azt, ami bennük rejlik.
HA
- Most indítottad vagy most tervezed indítani a vállalkozásodat és nincs még könyvelőd?
- Elégedetlen vagy a jelenlegi könyvelőddel
- Unod, hogy jelenlegi könyvelőd számára a Te céged is csak egy a sok közül és a nevedet is csak a cégpapírokból tudják?
- Nem kapsz elég figyelmet? Szemmel láthatóan türelmetlenül várja, hogy befejezd a kérdéseidet?
- Túl későn kapsz tájékoztatást a céged helyzetéről?
- Nem kapsz friss információkat a Rád vonatkozó és valóban érintett adójogi változásokról?
- Nincs időd leadni az anyagot nyitvatartási időben?
NE HABOZZ ÉS KERESS MINKET BIZALOMMAL EGY BESZÉLGETÉS EREJÉIG, HOGY LÁSD MILYENEK VAGYUNK. 🙂
Munkatársaink regisztrált mérlegképes könyvelő képesítéssel és jelentős szakmai tapasztalattal rendelkeznek – valamennyien rugalmas, elhivatott és diszkrét segítői lehetnek vállalkozásodnak.
A könyvelés és tanácsadás, céges ügyintézés kulturált, családias környezetben zajlik, előzetes egyeztetés szerint rugalmas munkaidőben várunk irodánkba.
Azonban az elmúlt évek alatt, amióta a Webshop Irodával dolgozom, rendszeresen érnek pozitív meglepetések ezen a téren. Megdöbbentő felfedezés volt, hogy egyszerűen nemcsak, hogy rájuk lehet bízni az ügyfeleimet, hanem sokkal jobb döntés rájuk bízni, mert széleskörű tapasztalataik segítségével a lehető legmagasabb szintű kiszolgálásban részesítik őket. Mindezen felül pedig még az összes adminisztrációs terhet is leveszik a vállamról, pontos és megbízható elszámolásaikkal nagymértékben könnyebbé teszik az életemet.
Elmondhatatlanul hálás vagyok azért a nagyszerű hozáállásukért is, hogy amikor elrontok valamit, akkor ők maguktól ajánlják fel a segítségüket – és teljesen megbízhatok abban, hogy meg is oldják amit elrontottam.
Örülök, hogy velük dolgozhatom!
Braskó Csaba